10 Oca 2013

zor bunları söylemek..

dün sana seni sevdiğimi söyledim. sende 'bende seni' dedin ve içten söylediğini belirttin. ben sana söylerken ne durumdaydım bilmiyorsun tabi. eli-ayağı buz kesmiş, bütün vücudu titreyen dişleri zangırdayan, kalbi yerinden fırlayacakmış gibi atan, dili damağı kuruyup konuşamayan kız oldum ben.
kolay zannettin heralde söylememi. sana nasıl aşık olduğumu anlayamadın.
arkadaş kalalım mı? 
ben seni arkadaş olarak çok seviyorum mu?
sen dalga mı geçiyosun benimle?
çocuk mu kandırıyosun?
dışarıdan bakan herkes bizi sevgili zannederken, nasıl utanmadan sıkılmadan arkadaş kalalım diyebiliyosun?
ciddiyet olmasın mı diyosun bide?
aramak zorunda olmak istemiyomusun? sadece istediğin için mi konuşmak istiyosun?
ben bu kadar aptal mıyım gözünde?
beraber gezelim, eğlenelim, gülelim, takılalım sonra da arkadaş mı kalalım?
herkes seni biliyor derken ne kastetmiştin söylesene.
beni ne zannediyolardı?
neydim ben senin için?
özledim demek,
bağımlılık yaptın demek,
gelmem için şafak saymak,
dokuz gün buradaysan, dokuz gün de beraberiz demek,
kıskandırmaya çalışmak,
resimlerimizi koymak, çift gibi davranmak,
güzel sözler söylemek...
bunlar ne demek bana açıklar mısın?
kim bunları arkadaşına söyler yada yapar?
dalga mı geçiyosun benimle!
ben ne kadar aptalım. hemde kocaman APTAL!
saf, temiz düşüncelerle sevdim ben seni. safça..
hala görüşelim, konuşalım mı diyosun birde utanmadan?
tabi o kadar salağım ya ben.
o kadar aptalım ya.
o kadar gerizekalı, anlayışsız, malın tekiyimki..
bunları söylemen normal dimi?
zaten insan haketmeyen birini neden severki?
ya bide umut vermek istemezdim diyosun ya,
komik oluyosun gerçekten.
bir anlat yaşadıklarımızı başkasına
küfretmezse sana bende derya değilim.
zaten ben eski derya da değilim.
ben artık umutları kırılmış,
kalbi paramparça edilmiş,
düşünceleri dağıtılmış,
mantığı elinden alınmış,
eskisi gibi olmaya çalışacak deryayım.
bundan sonra ne kimseye güvenirim, ne de kimseye sevdiğimi söylerim.
beni bu hale getiren sensin.
mutlu ol şimdi tamam mı?
çünkü maç 1-1 oldu.
ama ortada sonuç olmayacak!
çünkü o çok sevdiğin(!),
o çok önem verdiğin(!),
hastalanmaktan bile korktuğun(!) derya çekiliyo bu maçtan.
şimdi bir gönül kırmak ne demek git bi onun sonucunu öğren!
bana bundan sonra gelme!

bide sabah bu fotoğrafı görüp demiştimki 'kivim sever böyle şeyleri. eğer bi gün olur da evlenirsek ona hep böyle şeyler yapıcam'
çok komik dimi. trajikomik...
ben hayaller kurarken senin yaptığın tek şey kaçıp gitmek. sevmediğini sanmıyorum belkide böyle düşünmek istiyorum. belki de gururum kırılmasın diye böyle avutuyorum kendimi. neyse belkide en güzeli böyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder