10 Oca 2013

ilan-ı aşk

Dün gece çok ciddi olaylar oldu. dayanamayıp sonunda söyledim. böyle böyle argadaş seviyom ben seni diye. neyse tepki olumlu Allah'tan. mutlu muyum? evet. ama önce onun söylemesini isterdim. olan olduğuna göre bunu söylememin bi manası yok tabi. şimdi biz bi ilişkiye mi başlıcaz. yoksa olan ilişkimize ek olarak hitap kelimelerinin sonuna sahiplik ekleri mi gelicek? şimdilik bilmiyorum. çünkü sadece 'bende seni' demekle yetindi arkadaş. normalde içimin içime sığmaması gerekiyo ama sakinim birazcık. zaten bu aralar kendimi ben bile anlayamadığım için üzerinde çok durmuyorum. ama dün geceki halim görülmeye değerdi. bi çoştum bi koptum. ben seni düşünmeden 5 dk edemiyorum. öyle bi an geliyoki sadece seni görmek istiyorum, senin sesini duymak istiyorum. ben senden habersiz neler yazıyorum senin için. ama artık bunlardan birini göstermem lazım deyip şırank diye 'seni seviyorum kivim' yazılı fotoyu gönderdim. artık yapcak bişeyim yoktu. 2-3 aydır sürekli görüşüyoruz, birbirimizi arıyoruz, özlediğimizi söylüyoruz, birimizin adım atması gerekiyordu. bunu da ben yapmış oldum. umarım ilerde de bu yaptığım şey için 'iyiki' deyip pişman olmam. ama beni bi görseniz. elim ayağım titriyo nasıl kasmışım kendimi dişlerim bile zangır zangırdı o derece. böyle konuşamıyorum dilim damağım kuruyo. yanımda olsa napardım bayılırdım heralde. kimsede ayıltamazdı!

şimdilik uyuyo beyimiz. işe gitmeden 2 gibi konuşuruz dedi. heyecanla o saati bekliyorum. acaba değişiklik olcakmı çok merak ediyorum. 

bu arada dün gece ben leyla olmuşken çalışmadım osmanlı tarihi sınavına. 50 puanlık da soru yaptım. hocanın kaç puan vereceği meçhul. inşallah kalmam. çünkü bütlerde ankarada olmak istemiyorum. zaten ankarada hava dondurucu soğuk :( aklınız varsa dışarı çıkmazsınız yani o derece. 

neyse şimdilik benden bu kadar. daha 1de sınavım var ona çalışıp gidicem. herşeyin hayırlısı. 

artık mutlu olmak istiyorum beeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder