9 Oca 2013

bilmemki neden?


ruh hali değişir mi sürekli bi insanın. 
böyle bi garip oldum bu aralar.
sınav döneminden kaynaklanıyo da olabilir,
kivimin beni kırıp sonra aramamasından da.
mesela dün hiç bişey yapmadım.
boştu herşey.
saçma salak müzik dinleyip oyalanıp durdum.
sırf hiçbişey yapmak istemediğim için oturup temizlik yaptım, kendimi parçalarcasına.
sonra kendimi attım banyoya, kızarana kadar da çıkmadım.
kaç saat saçımı kuruttum, kaç saat kendimle oyalandım bilmiyorum.
ama boştu yaptıklarım.
düşünmek istemediğim için kaçtım herşeyden.
peki sonuç ne oldu?
sınavıma çalışamadım, migrenim maksimum seviyesine çıktı ve kendimi yıprattığımla kaldım.
peki kivimden haber varmı?
hayır yok!
n'apmak lazım. sallamak lazım. 
ne kadar düşünmeden edemesem de
ne kadar bunalıma girsem de sallamam lazım.
o zaman bana bol 'sallamalar'.
çavbella.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder